torstai 30. kesäkuuta 2011





 Hei taas,

Laitan teille muutamia kuvia Ninan ja Toren ravintolasta, jossa myös Ninan Vintage by nina-puoti sijaitsee. 



 Tässä taas komeilee minun ihana HorShe , ihana hivenen rupsahtanut heponen, jonka sain yllättäin synttärilahjaksi ihanalta ystävättäreltäni. 
Koska automme oli niiiin täynnä, istuin minä etupenkillä heponen kainalossa tuon 560 km ;)))) Oli siinä kanssa matkustajilla hauskaa , kun menimme tuhatta ja sataa Ruotsin motarilla, minä heppa kainalossa...ja niin Suomen rekkareilla;)
Kun heposen näin ensi kerran se oli rakkautta ensisilmäyksellä ;))) Nyt se komeilee kaapinpäällä ja minä olen onnellinen.


Tämä lautashylly on itseasiassa jo varattu, eikä kuulu itseasiassa mitenkään mukaan, mutta en sitä enää saanut poistettuakaan;)

Ihanan kesäistä heinäkuuta kaikille:)

Sen verran vielä, että tämä tyttö on "voittaja" , pahat  on tällä erää ajettu pois  ja nyt taas skoolaamme :)) 

Ystävällisesti, Virpi

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Mukava kuulla että kaikki on hyvin :) Mukavaa heinäkuuta ja kesää myös sinulle ja perheellesi :) t. Leena ,Kangasalta

Anonyymi kirjoitti...

Simmukin huddaa voittajalle!

Huomenissa tulossa taas vesipetoja Kievarinmäelle, joten saatetaan ohitella uimarannalla.
Koetapa nauttia kesästä ja rentoillakin aina välillä.

Kermavaahtomaisten Pionipuskien juurelta - Simmu -

Anu kirjoitti...

Hei
Ihania uutisia. Skoolaan kanssasi!
Tuo hepo on hurmaava ja tunnelma kuvissa myös.